Tuesday, May 10, 2011

syukur itu penting

dekat wangsa walk mall lepas tengok wayang semalam

kadang-kadang,memang perlu kite untuk renung dan ingat betapa kite sebagai makhluk lemah perlu sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang diperoleh..dapat tengok pemandangan ni pon dikire amat beruntung jugak..dan petang ni pon alhamdulillah dapat maen-maen keluorkan peluh lepas rehat yang agak panjang..huhu

***gula naik,minyak naek,aku komplen..cop3,aku rase bukan aku je..ramai lagi..bukan tak syukur sebab mende tu ade,tapi geram sebab tak pasal-pasal naek rege..pihak yang berkenaan,dosa tanggung sendiri..huh,ade guna jugak kemera handphone aku ni..kih3 =)


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

11 comments:

Imran Yazid said...

totally agree :D

Sang Harima said...

Hai Mat.

zikeryhassan said...

nak tak nak, pasrah je la

+dieabella+ said...

gula naek 20sen...mesti teh o ais pasni jadik 1.50...wth!

Tao | Slayerz said...

yer mmg betul syukur itu penting.
tu la, gula naik maka nya berkait-kait la makanan pon naik rege la jugak...hehe

taotauajer...hee

Nur Hawa Mohd Zin said...

sungguh suka suasana senja :)

jaya jr said...

sang harima:hai sang harima..sy baru balik makan ni..

imran:=)..bagus3

zik:kini aku pasrah dengan segalanya..lagu cerita pasrah..haha

dieabella:hahateh o peng patut singgit je segelas..baru ringan tangan nak beli..haha

tao:tu laa..peniage tak pakai gula pon naikkan harge barang..haha

kak hawa:haha,betol :)

Nica said...

syukur itu penting, sabar itu indah, :)

WanFadhilah said...

sedih bila dah naik. huhu.. tapi syukur. garam tetap ada. erk.. apakah kaitan gula dan garam pulak. huhuh

jaya jr said...

nica:huhu,tu memang betul :)

fadhilah:haha,garam boleh ejas manis gula klo memasak..kui3

cikida said...

ya,,agree..=)

yup2,,alhamdulillah;;bersyukur pada Allah..=)