Monday, May 16, 2011

barisan kemungkinan pasukan terengganu

barisan kemungkinan pasukan Terengganu malam ini

hasil tangan owner sangharima.blogspot.com memang tak mengecewakan

sekadar menghidupkan suasana separuh akhir kedua Piala FA yang akan disepak mula pukul 8.45 malam ni di Stadium Sultan Ismalil Nasiruddin Shah..stadium kompem penuh sebab kaki sudah sebelah di Stadium Shah Alam hasil kemenangan di Stadium Darul Makmur tempoh hari dengan comeback cemerlang 3 berbalas 2(3-2)

***andai kate aku ade kat kole ganu skang ni,sah-sah aku da berasak beli tiket..tapi takpe lah,tungu kat sini je la..jumpe orang ganu kat Shah Alam klo boleh 11jun ni..haha..PETEH GANU PETEH..sape lawan kat final belakang kire.haha


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bro

aku rasa ganu kena balun malam ni.haha.

pahang menang 2-0.hehe.

saja buat provokasi sikit.hehe

sori wei =)

Nur Hawa Mohd Zin said...

Pasukan malaysia awe tak minat sangat tak tahu kenapa :)

Sang Harima said...

Terengganu 2 Pahang 0

Hadi yahya- Penalti

Zul (ke nama menda dok au)


*Manaf dok main, tapi Nordin Alias main. Maknanya tadi, pakai sorang striker je la..

jaya jr said...

azhan:haha,terbalik tu..terngganu menang 2-0..sampai jugak fenel kali nih..kui3

kak hawa:haha,bola malaysia ok sikit kot skang ni..nak sokong pon boleh laa..haha..tapi peteh ganu peteh..kui3

sangharima:xpe,kabo doh tu kan,barisan kemungkinan..saje die simpan player..takut manaf ade kad doh.kan dok leh g shah alam plop..haha