Tuesday, June 1, 2010

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

21 comments:

Imran Yazid said...

wah2, setuju2.

EDDY DY said...

ermm..kat Sarawak, Sakai ni merujuk kepada satu kaum zaman dulu, skang ni pakai nama apa x tau la...dalam dialek Bangsa aku Kadayan plak..sakai ni..merujuk kepada seseorang yang ketinggalan zaman dan x tahu apa2 yg baharu.....

jaya jr said...

imran:aku bengang klo ade org pandang org laen x pkai mate ni..pikir pakai kepale lutut..

eddy:tq atas info..hehe..banyak jugak maksud SAKAI ni rupenye..

annadzirah said...

siapa perasan kaya?.
T_____T

sI tEDI said...

ada duit dunia pun boleh beli

~ar!eyko san~ said...

ary sokong 200%

reen_sofee said...

huh.
tuh laa weh!
kalo kite rasa kite kaya,
ramai yg lagik kaya!

kain_sari said...

bersederhana pow dh ok..
janji hepi n tenang..
kaya pow kekadang lagi banyak masalh n hutang...;p

Encik Tikus said...

kenapa ?

jaya jr said...

annadzirah:ade laa sorag makhluk tu agaknye

si tedi:mane boleh beli dunia..xde org laa yg jual..huhu

arieyko:TQ..huhu

reen:memang ade yg lebih kaye dari kite..

kain sari:yg terbaik ialah bersederhana

en tikus:emo kejap tadi..huhu

Sang Harima said...

Apa yang berlaku di sekeliling kita, kita juga ada tanggungjawab. Marah orang lain bukanlah bermakna kita ni bertanggungjawab..

cakap kat gua, berapa ratus dah lu habis dengan mekdi??

Okeylah.. yang baca komen ni jugak.. berapa dah lu orang habis??

zulkbo said...

salam..
gitulah gayanya
duit punya pasal

jaya jr said...

sang harima:sape makan mekdi die yang rase dan tau brape ratus die da habis..cume aku x leh bla ade org tengok org laen xdok mate..klo ade duit banyok mampus mu ah..
*ayat las tu bkn untuk mu sang harima

zulkbo:hmm,nampak gayenye mcm tu laa

MissXYZ said...

alopppppppp bos.... sabo... yer.... lek... 1st time tengok JJ marah.... uohhhhhhhhhhh
(lari laju2 takot!!!!)

nt kne pukul ngan gitar...

p/s: klu MissXYZ kayo bleh x nk ajk sume follower gi haji... ho3

=)

jaya jr said...

miss XYZ:haha,x marah pon..emo kejap..mane bleh pukul ngn gitar..klo pecah nak kene bli baru pulak..rugi je..

klo ade duit banyak memang aa bleh bawak folower g haji..hehe

zikeryhassan said...

no money no talk. kalau takde duet jgn harap mampu takluk dunia.

nur 'afifah :) said...

betol2..!! (^_-)

maCy said...

lu memang sakai la beb! hahaha ;p

jaya jr said...

zik:buat ape takluk dunia..bukan hidup sampai bile2..sape laa bangang sangat ngk takluk dunia

afifah: =)..BETOL3

maCy:mak aih..tetibe je..hehe

Syahrul Iman said...

aku pown x suke org perasan kaya.. tapi biarkan je la..kekayaan itu hanyalah duniawi..huhu

*aku suka orang yang kaya tetapi gaya hidup sederhana atau seperti org biasa..

jaya jr said...

haha,same laa kite..
kaye tp x lupe kawan,kaye pastu low profile..
berkawan pon senang..
tp yg bersederhana pon x dilupakan..
berkawan selagi mampu..
hehe