Saturday, May 7, 2011

ini cerita benar

beberape perkara penting klo anda nak pegi stadium tengok bola

1-jika anda bukan musafir,jangan tinggal solat..kebiasaannye maghrib sebab pukul 5 da masuk cari tempat..

2-klo anda sayang makwe anda,jangan bawak die masuk stadium klo yang jenis baju sendat

3-bersedia untuk menerima titisan-tisan air manis berwarna bila ade gol

4-mulut laser takpe,tapi jangan bawak laser untuk melaser para pemain

5-bawak duit lebih sebab ramai orang jual makanan..buat makan sambil tengok bola

saje aku nak bagitau sebab malam ni tengok bola gol paling banyak sepanjang aku masuk stadium cuti ni..hahaa.TERENGGANU 4-0 K.LUMPUR


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

12 comments:

YAYA AZURA said...

trg mng!!!

zikeryhassan said...

aku tgk maharajalawak je boh

Muhammad Fadli said...

wahaha.. nice!

tomatokering :) said...

no 3 dop pehe -.-'

heehheehhe :P

Ameen Muslim said...

tgk imam muda, best! hehe~

jaya jr said...

yaya:haha,menang aa..nak ready lawan pahang plok ni semifinal piala FA

zik:umoh aku xdok astro warna..dok sanggup beli..kah3

fadhli:haha,TQ bro..

tomato:klo gol memang orang yang dok atas biasenye baling air..klo duk bawah kompem kene..haha

ameen:tak tengok pon imam muda..baru tengok iklan je..hehe

elis wanie said...

hahah terengganu menang,,tahniah,,=p

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, ni baru ultras.haha. patut nampak hang bawa awek masuk stdium, tdung labuh kan.haha

jaya jr said...

elis:haha,tahniah team terengganu..

azhan:haha,takde lah..tengok bola ngn member je kot..awek2 ni xmaen lagi laa

Shafiza said...

Lagi satu..pakai baju besi takot ade pergaduhan..hehe ;)

jaya jr said...

haha.mane nak cari baju besi???gaduh2 lari je..kui3

Ezay Hadry said...

peteh ganu peteh..
pakat pitah selangor n kelantan