Sunday, May 29, 2011

aku tak tahan bile..

  • tengok fan MU bergembira

aku ni kategori MU haters..haha..diorang kalah malam tadi bukan sebab ape,sebab Barcelona kuat sangat..simply the best..pasukan 5 bintang..sekali lagi kalahkan MU dalam final Champion League..nice

united had no answer to the brilliance of Xavi Hernandez

  • tengok team terengganu kalah 

malam tadi memang ade untung jugak laa tak pergi stadium..dek sebab badan tak brape nak sihat,pastu takde geng nak ke sane sebab aku Afifi Embong tak balik kampung..tup-tup kalah..nasib baek tengok dalam TV je..jimat RM10..save untuk pergi bukit jalil

nak join skali pon boleh

  • tengok minuman sejuk bile tengah selsema
minuman berais atau dalam kate laen minuman beng..sebab aku ni peminum minuman beng yang tegar,klo kene selsema memang masalah sikit laa..klo duk hostel jarang sikit nak mencapai air sejuk.tapi ni sebab ade kat umah,memang tergugat laa nafsu aku terhadap air sejuk ni..dugaan sungguh

dulu aku minat bandung,tapi skang ni da tukar barli pulak

***tapi sebenarnye masih wujud kompius dalam diri aku..orang sebut peng ke beng??mane orang pantai timur,ce tolong bagi jawapan yang pasti..haha..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

tak tahan tengok Kedah dan Barca menang.hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

barca terbaik...3-1 tak kasi chance kat MU..huhu..hamik kau..sorry i'm fan liverpool

LUTFI SYAFIQ said...

member aku org ganu selalu sebut peng... kalau dia msj mintak tolong belikan air, dia tulis "ping".. contoh: woi natang! belikan aku neskape o ping 1.. nnt aku bayo mula. hahahah

sYafIk-wAy said...

padan muka MU . hahaha

jaya jr said...

azhan:haha..kedah oh kedah..potong stim sungguh..nasib barac menang

kak hawa:haha,YNWA

lutfi:haha,patot pon boleh tulis ganu..ade member ganu..ganah aa mu ni.hihihi

syafik:yeay,padan muka mereka sekalian..haha

syieqa mieka said...

hehhhh bandung terbaik wokkkk ! my fav ! kehkehkeh :P