Tuesday, May 24, 2011

pilihan bahasa : bahasa alien


terima kasih kepada keratan akhbar ini sebab berjaya menghalang aku terlentang pagi ni..surat khabar mane???sah-sah laa utusan malaysia klo bab-bab camni..komen aku ade banyak versi..

1-versi bahasa ganu
haha,sek-sek die ni brahi sungguh melawok..cakak lebih kurang,aku lepok pale baru tau..mu sape?TGNA sape?ke mu deki mu tak dok aura nok kumpul 10ribu orang muda sekaligus?mu orang-orang jahil agame,bawok-bawok laa g kuliah agame..bukok mate hati.jangan jadi bute ngat..sakit ati orang laen je bace..soh-soh surat khabor utusan ni..cilakak.

2-bahasa luar
haha,puak-puak die ni suka sangat melawak..cakap lebih kurang,aku sekeh kepale baru korang tau..ko sape?TGNA sape?ke korang dengki sebab korang takde aura nak kumpul 10ribu orang muda sekaligus?korang yang jahil-jahil ni bawak-bawak laa pegi kuliah agama..bukak mata hati,jangan jadi buta sangat..sakit hati orang laen je bace..sah-sah akhbar utusan ni..celaka.

3_bahase alien
!@#$%^&*()_+{}":>?<,./;'[]!@#$%%*&^*(&()*)+_)+_)?><>:""}{!@^&@^#&@#)(!@_)_+_>?:":}{{}{!@!*&#!#%#^!%#&!^%$(&)$(_#(!_#)!)#+_!)#(!&#!*^#%&*^*(&(!*)!(_(#!_(@!)_(#(&(*&*!&^@*&!@@&!(*@&!()&@)!(@!_@(!_)@(!@_+!)@+!_@)!+_@)!@+_!>?<":}{+_*(**(&!@!(*@&!@(*!&@!*@&!(*@&!(*@&!(*@&!@^!%@!^%@$$@#$)#($)_#($_(_)$(#_)(%#_)%(

***dah,sekian untuk pagi ni..klo aku tido,takdelaa aku nak pos pasal ni kan..nasib aku rajin blogwalking..kan bro Azhan???haha..mane satu bahase yang diorang paham..bahase alien kot..geram aku nengoknye..tapi kan,sape yang ajar aku bahase alien??kah3..reka je kot..klo bukan dari sudut politik sekalipon macam ni ke kite menilai ahli ulama'???pikir laa sikit hoi..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

16 comments:

sha said...

Hanya mampu tersenyum sinis.

Politik kita ni dah sgt teruk dan kotor. Dah malas nk ambik tau sgt. Ambik tau sikit2 ja..

NuSaNa NoSa 91 said...

bleh buat permintaan bahasa x, kt sini?? ahahahaha~ ^_^

abaikan saje diorg.. kdg2 menyampah nk bc akhbar sbb penuh ngan politik.. =.="

Abu Luqman said...

akau lama dah tak baca utusan meloya..meluat

budak_baik said...

kalu sembang pasal politik memang x abih.. masing2 sibuk nk cri saloh org.. kalu bab surat kabo ow, memang surat2 kabo utama malaysia under kerajaan.. dh, x heran ah kalu tubik brite gni pun.. (versi tranung).. versi alien dlm proses nk blajor.. hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

kelakar pula baca...dah tu tak kan nik aziz nak tiupkan semangat cintakan umno kalu dia pembangkang...agak2 la kan...

jaya jr said...

sha:sebagai rakyat,kene ambik tau.klo tak sampai tua kene tindas..haha

nusana:haha,boleh saje selagi bahasa malaysia..bi boleh laa kot..kah3

abu:haha,meluat patot dibuang ke laut je

budak baik:haha,betol dh..rezak sokmo bace surat kabo..kite BAKO je..haha

kak hawa:haha,tu laa..sham kamikaze pon da berubah angin..diorang ni bile laa pulak agaknye

k_Own said...

bese ah tuh bro.. kerajaan.. ceyt

HonEyBuNNy said...

meh cne nak ajar bahasa alien...ngeh3...

larikkk...hehe

Epy Ain said...

go GANU go GANU..

^____^

setuju sgt !

jaya jr said...

k own:haha,tu laa..kerajaan pilihan rakyat..yakk..

honeybunny:haha,larikk je sejauh boleh..kui3..alien kaki pendek..tak sempat kejor

ain:haha,peteh ganu peteh!

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, maroh bebenor mu ni.haha

depa ni cakap p la bahasa loghat apa pun memang tak paham punya sebab depa ni tak paham bahasa...

saya_arief said...

aku xtawu pulak hang buleh cakap banyak bahasa.
hahaha..
tahniah2.
;D

Ija AppLe :) said...

politik..no komen...
oh base alien 2 best ! (:

peep said...

utusan melayu apekebendenye gitu.. utusan taik ade a.. haha ade la balasannye nanti.. bersabar je la yg terbaik..

LUTFI SYAFIQ said...

hempok atas pale kali... supe natang. ye dop? haha

dak eina said...

siap ade bahasa ganu.. meh eina translate kot kelate plop! huhu