Tuesday, May 24, 2011

sejarah bermain api


sejarah aku bermain api memang banyak..mase kecik-kecik dulu,klo ade orang ajak bakor sampah,memang tu feveret aku..tongahari ke,tongah paneh ke tak kesah..janji minat aku dapat dipenuhi..haha..ntah sape laa yang ade minat same macam aku ni kan..tapi malam aritu aku maen api lagi..ade laa teman 3-4 orang yang dek keliling..nak kate hobi tu,tak dah skang ni..tapi tu lah,namenye orang takde keje..haha..klo kene api ni,mau masuk bilk bedah..haha..awas,jangan tiru aksi ini..

kate orang,api ni tak boleh buat maen..kecik menjadi kawan,besar menjadi lawan..

klo ikut pepatah ni,memang anda perlu sentiasa berjaga-jaga terhadap api..didunia mahupon akhirat =) 
klo mase kecik-kecik anda dah pernah terbakor api atau kene bako api,jangan biarkan sejarah berulang lagi..

***setakat aku maen api dari zaman kanak-kanak sampai laa ni,nasib baek takde pape buruk terjadi..fuhh,selamat..

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

1 comment:

emieysandra said...

klu dh jahil, jgn la wt tmbah dosa kutuk org lak, haishh..dunia skg ni..

p/s : kwn ng alien lg baik, leh tlg perknalkan^^