Saturday, May 28, 2011

its all about you song

selamat petang
hello
selamat sore
konbanwa
ahnyeonghaseyo
bonjour
ni hou
vanakam


haha,petang ni bukak KBS world ade pulak ulangan rancangan ni..aku pon tak tengok mane dah siri korea invicible youth ni..da tukar angin tengok running man ngn family outing..tapi aku tau lagu ni sebab tengok siri ni la..bes je laa buat dengar saje-saje =)

***country like korean has good people,good sceneries,good technologies..wish could be there someday in future..haha.
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

fifianggun said...

waahhhhh

syieda said...

me too..hopefully could be there ^_^

Mohamadazhan hjDesa said...

pencinta cita korea ma...haha.terbaik lah bro..muka ganas, hati halus mulus.hehe

ganu vs kedah malam ni...tak g stadium ka?

kenari terbang tinggi.hehehe

jaya jr said...

fifi:waohhh..haha

syieda:klo ade rezeki lebih boleh laa ke sane..huhu

azhan:haha,tak larat bro..kene selsema..kalah pulak tu malam ni..kecewa sungguh..haha