Wednesday, May 11, 2011

Allah peliharakanlah negeriku

atas bukit bernama Bukit Besar

tengah aku duk melilau sementara nak tido ni,belek-belek laa koleksi gambor yang ade dalam laptop..cam terkenang laa pulak negeri sendiri..tanoh tupoh daroh ambe..haha,mengade je nak lebih..padahal klo naek lebuh raya pantai timur(LPT) 6 jam boleh buat TRG-KL..tu blom lagi siap LPT fasa 2..nanti da siap fasa 2,area 4 jam da boleh sampai Kuala Lumpur..huhu.. syukur2..senang aku nak balik umah..

***ni secara khususnya..secara am nya negara kite laa..moga negeri terengganu terus terpelihara dari segala perkara-perkara tak bagus..negeri laen boleh laa rekemen buat macam dalam gambar ni..setiap kali orang tengok atau bace da boleh dikira macam doa jugak..selamat malam =)

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

11 comments:

Ija AppLe :) said...

Amin. . .
Allah pelihare okmo ganu,Insyallah (:

Imran Yazid said...

ouh, terharu. sob sob sob.

jaya jr said...

ija:huhu,harapnye begitulah..insyaAllah..

imran:hehe,jgan sedih sangat..kui3

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga negeri dan negara kita terpelihara daripada pemeretihan yang tidak berlandaskan islam...

s h e e said...

amin...tp nk doa jgk Allah pelihara sume umat islam...

hye org terengganu... :)

Sang Harima said...

Selamat malam Mat. Semoga Allah pelihara kamu juga. He he.

zeeLa-AtiE said...

eyh macam kenal gambar tue..
btw..
semoga Allah selamatkan ganu kitew..
tehee;)

Mohamadazhan hjDesa said...

ganu menang lah semalam bro, tahniah!

jaya jr said...

ija:amin =)

azhan:tu laa.cameback kot..mantap2..ade harapan masuk final ni

Nica said...

owh org tgannu rupanya.

sy tahu :
- mende au
- bakpe eh
- nebeng goh mu
- bising bango
- berat nanang

hehe itu je.

jaya jr said...

nica:haha,belajo mane bahase ganu?betol dh tu..tapi banyak lagi kot istilah pekat ganu..tau sikit2 pon kire da mantap..haha