Tuesday, August 9, 2011

#9 Ramadhan | Gulai Tempoyak Chicken Chop

Assalamualaikum dan selamat pagi..pagi ni aku mengantuk..tengok kat depan tv ade bantal..macam istilah orang mengantuk disorongkan bantal,sambil-sambil tunggu Gulai Tempoyak Chiken Chop boleh laa baring-baring kejap..hahaha

Gulai Tempoyak Chicken Chop ni drama je sebenornye..drama bulan puase..memang kuno sket klo la kan tajuk cerite ni..tapi masuk dalam kategori boleh tonton laa..haha..cerite-cerite dalam kampung ni nyaman sikit dari cerite-cerita dalam bandar..aduh,lambat lagi laa nak pukul 11..


***mohon maaf kerana meletakkan gambar mengantuk hitam putih zaman 80-an kat sini..wakakaka
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

13 comments:

krole said...

nice gambaq tu...JJ le pergi lebih jauh cheee...hehehe

ketawariang said...

salam singgah pagi... :)

nice blog!

heheh ingatkn gulai tempoyak chicken chop tu makanan...tajuk cerita rupenye... hehe

Jom join ketawariang's Giveaway! : Saya nak hadiah dari ketawariang!

fairuz said...

eh cantik gile gamba tu. siyes aku tak tipu. hoho

Nur Aizureen Md Zahir said...

photo towh sgt laa ohsem ~!
kehkeh..

p/s : bodek nk duit raya :)

Mohamadazhan.com said...

sempoi bro pic, macam model korea..haha.

Umie Artoqiemie said...

cun sungguh gambaq hang ^_^

Umie Artoqiemie said...

*thanks komeng entry rekaan umie yuk ngobrol tadi, lukenabeb.

cik aisha said...

layan cite tu....hehe...nice picca..:)

jaya jr said...

krole:haha,jauh mane laa sangat.pusing2 dalam ni jugak akhirnye..haha

ketawariang:hehe,tajuk cerite je..klako boleh tahan jugak dialek2 dalam tu..haha

fairuz:haha..baru nak warm up balik..hihihi

aizureen:kui3..tq.tapi sy bukan kakitangan awam..takde bonus..camne nak bagi duit raye..haha

azhan:haha,kalo korea kelah lagi..ni amatur je..

umie:hoho..xpe pagi ni rase macam nak BW komen2..hik3

aisha:haha,sape cuti duk umah boleh aa layan cite tu..hik3..btw TQ..

MISS LANZA said...

bnw pic tuh mmg nice.byk mksd.. :)
gudjob..!

dak eina said...

pinjam gitar! *ok fine komen xde kaitan ngan entry!*

oi JJ bangun2!! berbuka dh nie.. hakhak

[k]o{q}i[n] said...

nice pic...

jaya jr said...

misslanza:haha,banyak maskud ke..xtau pon..juz tembak2 je..kui3..TQ

dakeina:haha,pinjam gk ke?klo pandai maen ambik aa..hahabangun dh aa ni nk buke..mane boleh melewat-lewatkan berbuka.

kkoqin:terime kasih selamat berbuka pose bro..huhu