Friday, August 5, 2011

#5 Ramadhan | mohon mengarut

bile aku tengok suasana dalam gambar ni aku ingat kat bilik paling bruk pernah aku duduk mase buat foundation tahun 2008 2009bile ingat kat bilik buruk ni,ingat laa jugak yang 2 kali Ramadhan jugak aku puasa kat sini..bile ingat puasa kat sini,rase syahdu die pon ade jugak laa sikit-sikit..


mengarut aku bermula di sini..cikgu gitar aku ajar petik petik pastu nyanyi sikit-sikit..die tak ajor pon aku buat cover..jadi setakat ni aku da tak terdedah nak buat cover secara berseorangan melainkan secara berkumpulan..nak berkmpulan tu laa yang payah sebab masing-masing ade matlamat dan tujuan tersendiri..haha..ayat paling kampung untuk manusia yang bergelar pemain gitar kelas amatur..

***kadang tu terasa jugak rindu berpuasa ngn member-member..meriah jugak laa bahagian bersahur ngn berbuka kat asrama..8 tahun aku ade pengalaman berpuasa kat asrama..tahun ni tidak lagi..huhuhu..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

Mohamadazhan.com said...

tacing bro..haha

Green Apple said...

rindu ngan kawan ye...

jaya jr said...

azhan:haha,xmaen tacing2 ni..flashback je..hahaha

green apple:haha,flashback..sikit2 je kot