Monday, August 15, 2011

#15 Ramadhan | berbuka puasa = breakfast


bahagian ni mat salleh tak berapa cerdas..sebaba diorang tak tengok program dik cerdas kot..ade ke patot breakfast tu dikatenye sarapan pagi..mane boleh..klo breakfast tu sarapan pagi maknenye sahur pukul 5 pastu pukul 8 pagi da berbuka..tak boleh,tak boleh..budak-budak puasa yang-yok pon tunggu kedai runcit bukak dulu pukul 10pagi klo nak beli gule-gule ngan jajan..isk3..mat salleh mat salleh..

SELAMAT BERBUKA PUASA 

***klo berbuka ngan KFC jangan makan sorang-sorang..ingat jugak kat sedare-sedare kite yang makan biase-biase je..yang makan biase-biase OK lagi,yang susah nak makan tu lagi laa sayu kan..huuuu

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

15 comments:

[k]o{q}i[n] said...

ahakz...ko ni klaka la.. mat salleh mmg la x betul, gile sumenye...

アヌムちゃん said...

aa rindu kfc.huhu

Chuu Muqhlis said...

bile nak blanje chuu kepsi :P

Umie Artoqiemie said...

macam x tau omputih haha..klo aku berbuka KFC.. aku ajak kau la...

fadh leyanie said...

ish3..apala nak jadi dengan mat salleh..
lama gila tak mkn kfc

~Nana 귀여운~ said...

jangan salahkan mereka, maksud mereka breakfast=sarapan pagi
''rehatlaju'' sesuai untuk pagi2..haha

jaya jr said...

koqin:haha..sadis pulak kat mat salleh bile aku dengar ayat ko..saje je lah aku reka ni..

FMTY:huhu rindu pulak dah..kat jepun xde KFC ke kak?

chuu:haha,tunggu nuffnang bagi duit banyak2 boleh kot..kui3

umie:haha..cambes je klo orang ajak..tp kene free laa.ajak tp bayor sendiri tak rock..hik3

fadh:haha,saje je ni..haa,lame tak makan tu boleh laapegi sahur ke,berbuka ke kat situ..ajak member2..huhu

nana:haha,ye tak ye jugak..fast tu laju..tapi rang kite klo breakfast tak laju sangat..pompang2 dulu ngn member2 order air segelas baru setel breakfast..haha

ILA HonEyBuNNy said...

tu la..kita pulak terikut2 mat salleh kan..hahha

selamat bersahur esok yer..hehe...makan tu berpada2...ngeh3...

Myera Nyera said...

sukee entry bwh ni, ada gambar lampu. upload lagi-lah cantik ^^,

Nica said...

ok lah. lepas ni saya g kfc saya tak makan, amek bau je cukup.. :P

(mcm puasa zaman kanak-kanak)

Myera Nyera said...

sukee entry bwh ni, ada gambar lampu. upload lagi-lah cantik ^^,

cik aisha said...

mereka kan xpose...heheh...sahur la ngap kfc...heheh

Gadis Berkaca Mata said...

betul gak kan.. breakFAST. baru terprasan. ^_^


http://shahimarzone.blogspot.com/2011/08/lesen-ibarat-kuih-seri-muka.html

syasya said...

haha breakfast tu macam kite x makan lame kan pastu kite makan..mcm kite tido waktu malam kite x makan..pastu kite bgun kite makan..same mcm buka puasa..breakfast..hehe betol2 orang putih x paham kih kih

Lisa N.Yusof said...

semalam baru buka KFC.
:)