Sunday, August 7, 2011

#7 Ramadhan | [PHOTO] the morning glory




***antara hobi yang boleh dilakukan klo tak tido pagi..boleh snap bunga-bunga di luar rumah..haha..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

MISS LANZA said...

bagus2.. :D

Umie Artoqiemie said...

^_^ umie pun ade hobi yang sama . haha.

Nizam Ijam said...

terbaik... cantik2

ILA HonEyBuNNy said...

cantiknya bunga2 neh...

ada air embun gitu....

kimiez said...

nice shoot..

Mohamadazhan.com said...

yang atas sekali cun...2 lagi kurang ton color.hehe...kritik macam aku ni pandai sgt.haha

jaya jr said...

miss lanza:haha,amatur je ni..xleh lawan otai2

umie:eh?haha,kebetolan je jumpe kan.hahaha

nizam:hehe,terime kasih..saje je kongsi ni..hihi

ila:TQ,sebab pagi laa ade embun.klo petang takde laa embungnye kecuali huujannnn..hehehe..

kimiez:huhu,terima kasih dan selamat berpuasa :)

azhan:haha,sebab tu yang tu duk paling atas..aku memang da bajet no 2 ngn no 3 tu kurang colour..tp saje je letak jugak..haha..TQ laa datang komen..hik3