Friday, August 5, 2011

#5 Ramadhan | awek puteri UMNO

tengah-tengah matahari baru nak nampak pagi-pagi jumaat ni,mase ni laa ramai orang tido.normal.dijamin 100%..trend yang tak pernah lapuk dari dulu sampai sekarang..sebab waktu pagi ni memang sedap dibuat tido..lajak hingga pukul 10 ke..lagi hebat sampai matahari tegak atas kepala..walopon ramai orang selalu buat dan aku pon kadang-kadang buat jugak,tapi alang-alang berkesempatan bersama Ramadhan tahun ni,rase macam rugi je klo kite bazirkan waktu pagi dengan tido..klo tak tido,walopon tak mengaji,dengar orang mengaji pon kire OK dah..

tapi yang atas tu pendapat je..ni baru point yang sungguh-sungguh..klo dapat awek pu3 UMNO.awek pon da ade kategori zaman skang ni..hahaha

disebut oleh Ustaz Azhar dalam video ni,lelaki baik dan soleh digalakkan berkahwin dengan perempuan lagho,tapi perempuan solehah tak digalakkan berkahwin dengan lelaki lagho


***sape tak tau lagho tu ape,lagho ni boleh diumpamakan sebagai lalai..suke buat perkara-perkara yang tidak memberi faedah..sama-sama kite nyalakan Ramdhan yang dah masuk hari ke-5 ni..huhu

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

cik dila said...

eheh,selamat pagi!

KABAKOGA said...

lagho,lagho..sambil geleng pale due tige pong mulut wat bunyi cuk cuk cuk..
parok nebeng doh lagho gtu mat op

jaya jr said...

cik dila: :D

kabakoga:haha..jelas molek penyataan tu harun..bleh bayang doh gane situasi ngn bunyi cuk cuk cuk tu..haha..zaman leni..kite pon terkene gok sepom due..pakat ingat peringat gitu aa