Tuesday, June 14, 2011

twisting teusday???



haha,ni ape nak kate ni?cair ke tak cair?nak cari awek camni kompem tak boleh bawak jumpe mak..nanyi laa lagu Saya Mau Kawen 24 jam tanpa henti pon..mesti susah nye..tapi tu laa cun gile kot..aritu mase tengok bola,boleh tahan ramai jugak yang beriya berambut perang macam ni..terengganu ade,kelantan pon ade..tapi matlamat aku kene tetapkan..aku pergi aritu untuk tengok bola,sokong Terengganu..bukan cari awek,bukan cari gaduh..setakat usha awek tu biase laa kan..hahaha

***aku masuh pening-pening lalat..macam-macam cite ade aku berkongsi malam tadi ngn member-member..dari kedai makan samapi laa ke bilik..tapi tak semua aku boleh ditulis kat sini..kui3

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

LUTFI SYAFIQ said...

tres mignon!!! Hmm, cair... tapi tu rr, dunia belake..

waRDah a.k.a QiQi said...

byk je yg solehah kt uia nuh... wuwuwu~

Mohamadazhan hjDesa said...

baik tgk bola dari awek...hehe.

KinosKoko said...

yoona memang cun..huhu

jaya jr said...

lutf:haha,betol3,dunia blake

qiqi:tu laa,tapi tak berjumpa lagi..huhu

azhan:haha,tu laa pasal..tapi lepas gol tu tak caro dah awek..caro sorak je..

kinos:haha..ahnyeonghaseyo =)





azhan:tu laa,tengok bola

PenDekAr LauT said...

Perghhh.. memang cun gila....