Sunday, June 19, 2011

meniru pon ade batasnya


tengok je gambar macam ni..cantik???memang laa cantik..tapi jangan tiru..awek korea boleh laa buat camni..tapi awek melayu Islam jangan tiru..tapi klo dalam rumah takpe..lagi laa klo dah kawen,suami suruh..klo ade anak dalam rumah,cover line laa sikit..klo luar rumah laen,semua kene cover..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

15 comments:

K O R I E said...

Ini bley dikirakan ok lagi.. legging lagi teruk~
btw.. legging yg plg gemar ditiru oleh dakx2 melayu ni.

k a k L a m p said...

hahaha.. ku pikir ape la td.. heeeee

Yuni Aisyah said...

nasihat yg ringkas...hehe...skrg nie pkaian cmnie dah jd trend...ada yg bertudung pon still pkai pkaian yg pendek2..huhu

| Princess Diary | said...

simple jew entry tp sangat bagus! :)

アヌム ちゃん said...

aa betul tu..tp trend mcm ni dh sgt biasa pun dkt mesia kan..huhu

emieysandra said...

skg ni rmai yg suke ikut trend luar ngara..ermm, menjaga & menutup tu kan lebih baik^^

Yunn Sarah said...

lagik sket ati law nmpak pompuan pkai tudung pstuh pkai legging , baju pndek ! grrr...

jaya jr said...

korie:haha,legging ngn short pants..bahaye kot

kak lamp:hehe,jgan pikir jauh-jauh..pikir dekat-dekat je..

unnie:huhu,tu laa pasal..jadinye nak g makan pon susah..

schaza:haha..TQ

FMTY:haha,memang pon..mudah terpengaruh sungguh

emieysandra:tu laa..menutup tu sebenarnye menjaga kehormatan..huhu

yunn:ni satu mnde tak betol yang kene diperbetolkan..huuu..ramai buat tak endah je

fara ain said...

zaman la ni besa la =.="
tlmpau nk ekt trend sgt

M Fizan said...

huhu..aurat bagi suami tengok dah lar :D

qudwa said...

yep...pkai camni dalam rumah bg suami tgk bru le dpt pahala...

klu kt luar bg suami org tgk watpe...haha

jaya jr said...

fara: "_._" tu laa pasalnye

fizan:haha,baru special kan???

qudwa:haha.orang luo tengok,suami ape pon tak boleh laa..hehe

sergeant keroro said...

hehe, setuju!! :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak rasa geli pakai baju ketat2 dan suar ketat2 ni..rasa macam orang tengok jerk..padahal mmg orang akan tgk pun nanti...tak kesah la orang cakap akak pakai baju tak ikut trend..asalkan i know who i am..hehe

fiqaliqa said...

betolll tuuu !! tak yah dok tiruu-tiruuu. pakai baju kurung mcm ana rafali pun okey jgk. erk. nanti fiqa try. hee :)