Friday, June 10, 2011

memang betol sampai bukit jalil pagi ni

pagi ni memang betol aku sampai kat bukit jalil seperti yang dirancang..pukul 8 bersiap dah..haha..sampai sane dalam pukul 9..tengok kaunter macam lengang je?ape kes?ingat takde sambutan..rupenye pukul 8 pagi lagi orang da beratur panjang..kirenye kiteorang ni kategori lewat laa..nasib baek ade abang kepadae member da tolong setelkan tiket-tiket yang berharga RM30 sekeping..tolong beli dah 24 keping tiket untuk malam esok..weeee..jadi pagi tadi pergi cuci mate je laa kat bukit jalil tu..ambik gambor sikit-sikit..





***menarik ke final piala FA ni???haha,bagi orang terengganu,syok je sebab da lame orang terengganu tak masuk stadium bukit jalil sokong pasukan negeri sendiri..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

8 comments:

cik panadol said...

gigih eh bangun pagi2 cari tiket huhu~

PenDekAr LauT said...

Ada ke tiket lagi sekarang ni...

Nur Hawa Mohd Zin said...

en hubby akak beli tkt liverpool vs malaysia....heheh

[k]o{q}i[n] said...

agk2 spe g mng eik..?? ape2pun, may the best team win..!!! chayok2..

Rozuan Ismail said...

x sabar nak tgk final FA mlm esok.

jaya jr said...

cik panadol:haha,member yang ajak..ikut je laa

pendekar laut:ade,tapi kene berebut sikit laa..klo esok pon ade,tapi harge mesti mahal pastu yang jual ulat tiket..

kak hawa:haha,da pokai tenok final piala FA..rm30 tiket..beli baju lagi,bendera lagi..huuu

koqin:haha,tu laa..22 boleh dikatekan sama hebat kot..balance laa

wan:haha,tu aa..tengok jee..jangan tak tengok

echaRierie said...

waaa..smgt ea nk tgk bola..hehe~

LUTFI SYAFIQ said...

bijok rr cenggini!! haha