Wednesday, April 27, 2011

rekod yang takde makne

keluarga ade 2 tahap..tahap satu keluarga asas..tahap 2 keluarga kembangan..sape tak tahu dan tak kenal tahap keluarga ni berada dalam ketegori bahaye..haha,mesti tak belajar kajian tempatan zaman sekolah dulu..

ini karikatur keluarga asas yang mithali..semua orang islam kene camni

klik gambar klo nak study..haha

ini keluarga kembangan donald duck..penat aku cari keluarga kembangan style mithali tu,tapi tak jumpe..lacking jugak encik google ni..

tapi papehal,sementare duk cuti ni,dengan nada gua(biase aku),gua nak pecah rekod rambut paling panjang tapi masih mithali..wootwoot..rekod keluarga asas memang gua pegang..tapi rekod keluarga kembangan ni yang susah sikit..

***the cutest blog 0n the blog ade malware..sebab tu layout takde..sekian



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

13 comments:

KABAKOGA said...

janggut kat katun wat aku bangge betor..,
haha

Scya LollitA said...

psssttt . nk ngowattt .
cik scya suka laki rmbut pnjg !
aw aw awwwwwwwwwww~ :D

[sutera kasih] said...

kembangnya kembangan keluarga donald duck hehe

Sang Harima said...

Doh tu, isteri kena pakai spek la?

jaya jr said...

kabakoga:haha,kite pakat simpan janggut plop run..baru bijok

syca:haha,pak cik dah tue..kuang3

sutera:hahatak pernah ambik tau pon kenal donald duck,awek donald duck sorang,pastu anas sdare die 3 ekor..rupenye ramai..kah3

sang harima:ish3,,dalam gambor tu je..bakpe mu dok tanye pasal suami.Doh tu,suami dek leh pakai spek la?hehe

The Towel Ninja said...

been here :) visited !

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bro, dah kawen ka? siap ada rekod dah ni...teruskan berkembang =)

nur dhiya' aida said...

whoa . ksik pnjg haha . mithali tetap ad :)

jaya jr said...

towel ninja:haha,TQ for da visit..

azhan:haha,ceq dak kawen lagi..lepak2 dulu..haha..rekod reka-reka je tu..sebab ade yang rambut lagi panjang..huhu

dhiya':haha,mesti..tak mithali tak boleh berkembang @ kawen..

HonEyBuNNy said...

alamak....dah lama tgl subjek KT....lupa da..hehe...

comeii ja salasilah keluargA DD..hehe

fyqabellika said...

haha..pkai thecutestblogontheblock gak ke? adehh.. mcm ape je..boleh lak ternak malware dlm uh.. -.-

Ezay Hadry said...

owhh ptut plek tgk blog mu laen..hehe ternak malware..dulu ingat dok zaman katok..sume gmbar jadi katak..ramai ngak anok beranok donald duck..huhu

jaya jr said...

honey:haha,memang da lame pon..ingt-ingt camtu je..mnde2 basic..hihi

fyqa:haha,da tukar dah..letak yang dari laen pulak skang ni..

ezay:haha,xdan ternok..dan tukor dulu..anok branok donald duck memang penoh..tengok pokok keluarga aa