Thursday, April 14, 2011

ni ape cerita ni?

aku bukan penyokong MAN UTD mahupon CHELSEA..dulu mase kecik-kecik aku minat ARSENAL..REAL MADRID..tapi las-las aku sokong LIVERPOOL..tapi dalam banyak-banyak pasukan bola,aku paling tak suka MAN UTD..haha..ape kes pon tak tau..malam tadi aku tengok match MAN UTD lwn CHELSEA untuk tengok kekalahan MAN UTD..tapi CHELSEA tak boleh harap..LIVERPOOL memang tiada harapan sebab tak dapat masuk pon champion league..yang boleh diharapkan mungkin BARCELONA yang menang agregat 6-1 untuk masuk semi-final

malam ni pulak ade match REAL MADRID lwn TOTTENHAM HOTSPURS..aku rase macam nak tengok laa kejap..huhu..tapi baju REAL MADRID takde,baju TOTTENHAM HOTSPURS pon takde jugak..makanya baju MALAYSIA pon jadi lah..kui3



cakap pasal gambar ni,aku bukannye nak ambik gambar dalam gelap,tapi kebetulan mase aku nak tekan webcam tu,adik aku tutup lampu..malas nak bukak balik,aku pon tekan je laa..jadi laa cenggitu..keh3...saje tes webcam memalam nih..ok,sekian,assalamualaikum =)



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

8 comments:

zikeryhassan said...

tlg update reslutnya nnti ok. aku nk sambung buat esaimen dlu. damn!

buyat(bebola tomato) said...

kalau real ngan barca menang, dorang jumpe semi kan?

keryohkery said...

mangat mat!

jaya jr said...

zik:haha,livescore kan ade..situ update sokmo..

buyat:ye kot..baik diorang jumpe semi dari jumpe kat final..bosan pulak klo jumpe sesame liga mase final..

kery:haha,mangat tu mangat dh,tapi MU dok kaloh2..zzz

buyat(bebola tomato) said...

hahaha minggu ni da jumpe da dlm liga. minggu dpan final piala liga plak. 2 game ni da boleh decide sape menang kalo 2 2 jumpe kt cl t

Sang Harima said...

Waalaikumuissalam

Nur Hawa Mohd Zin said...

sokong liverpool...suarrez!!!

jaya jr said...

buyat:tu laa pasal.tp xpe laa,kite tengok ape madrid boleh buat..aritu da kene 5..hehe

sang harima:eh,anda dah mula bercuti ke?

kak hawa:haha,suarez + carrol..lagi mantap