Tuesday, April 19, 2011

perangai budak-budak suka nyanyi

mandi sudah,basuh baju sudah(tapi belum jemur),kluo beli paper sudah,bersenam sudah,tido pon sudah..banyak jugak aktiviti aku buat nak sampai ke tengahari ni..takde laa membazir sangat hari cuti aku ni..walopon da buat banyak aktiviti,tapi rase macam lacking lagi laa..mungkin sebab bile duk umah ni selalu skip sarapan pagi kot..nak sampai tengahari tu perut dah kriuk-kriuk..haha..

lapar tu takpelah,boleh tahan..aku pon bukak laa TV astro ria..haha..sekali bukak ditayangnye AF..tetibe spontan aku cakap "laa,ade lagi AF ni",haha..da sampai AF9..nasib baik takde orang menyahut..klo ade orang menyahut kompem aku cabut..sebab aku duk sorang je kat umah ni..yang laen bekerja dan bersekolah..

cakap pasal AF,klo tak kerana cuti semester ni,memang aku tak tau papelaa pasal cite ni..duk umah je TERtekan channel 104..TERtengok laa kejap..haha..sebab aku ni bukan jenis yang tengok AF..klo tau artis AF pon sebab tiap-tiap minggu duk dicanang dalam akhbar..suara tu majoriti terabur laa jugak..tapi bukan semua laa..sume jual muka je..lawa ngn hot..aku jugak yang lagi sekali TERtengok budak-budak nih..haha..nak bagitau,dekat uptown danau kota lagi ade orang karaoke suare mantap-mantap..huhu..

ni budak-budak AF suke nyanyi dalam bilik air je kot..suare ketar-ketar..bab lompat-lompat memang boleh menang..pastu bile ade orang komen cakap nervous..takde maknenye..tapi kat akhir aku buat entri ni memang sah suare budak AF tak bes..haha..kebetolan ade sorang peserta baru lepas nyanyi..boleh kate suare aku lagi terang dan jelas dari suara diorang bile malaungkan ucapan "TERIMA KASIH CIKGU" mase sekolah dulu..dari kelas,sampai dewan makan boleh dengar..tak tipu =)




OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

ejulz said...

AF dah x best.. dah la x buat mcm dulu2 pegi setiap negeri.. takat KL Selngor je mananye xde saingan..

New Entry "JOM!! Parti Pakaian Seragam Kolej!! "

dyea irdina said...

hhahaha nasib taun ni taun terakhir AF..klu tak banyak la lg produck merosakkan bangsa kuo...taun depan jom pakat suh astro buat rancangan akademi ustad n ustazah lak...tgk camner...nak pilih yg beriman ke yg beruper..

jaya jr said...

ejulz:haha..tu laa pasal..makin melalut pon ade..berair mate je lebih..

dyea:haha,ade dah imam muda,tapi AF ni macam overacting sangat klo kene harinye..sakit mate pon ade..

faralovexx said...

nice entry....fara x prnh tgk pon AF seumur idop sbb xde astro..
:P
klo ade pon x nk tgk ..haha....tp biase lah tu,dyorg rse nyanyi dh sedap dh..pdahal org laen dgr,xsedap pon...

jaya jr said...

haha,tu laa pasal..layan lagu sedia ade sudah..kui3