Sunday, April 10, 2011

mari membilang hari

masih berjaga pada pukul 3.30 pagi sebab saje nak lepaskan geram lepas exam..nak kate bes,takde laa bes sangat..mate pon ngntuk jugak..tapi tetap nak teruskan jugak..kah3..klo tido mase nih kompem sangkut nak bangun subuh esok..dengan semalamnye tido lewat menelaah..tapi alhamdulillah semua usaha tidak sia-sia sebab rase macam dipermudahkan oleh-Nya mase exam petang tadi..

exam pon da habis untuk semester ni..cuti klo nak bilang secara sikit,5 bulan..klo nak bilang banyak,150 hari kot..kah3..boleh bayang tak ape yang nak dibuat dalam tempoh selama itu???jangan ade yang jeles nak cuti sebanyak tu sudah..yang dapat cuti je boleh cuti..yang keje kene pegi keje..huhu

tiket bas nak balik kampung tak beli lagi..malam ni duit dah keluar mase jalan-jalan kat uptown danau kota..esok nak ke lowyat agaknye..paling las nak balik hari isnin malam kot..ade mase sikit-sikit ni ronda-ronda kuala lumpur pon jadik..balas dendam sem ni tak banyak berjalan..terperap dalam hostel je..kire ok aa tu..

skan ni tengah tengok bola,BARCELONA vs ALMERIA..di minit 83, kedudukan 2-1..klo nak update result jenguk-jenguklah livescore.com..sekian..



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

8 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam jr ingat akak lagi tak heheh...lama tak membilang hari..tapi akak sedang membilang waktu untuk sampaikan hajat akak pada mak abah

Sang Harima said...

Selamat bercuti wahai sedar. Doakan saya disini sihat selalu. hmm..

jaya jr said...

kak hawa:haha,sila2x..perkara yang elok tak baik dibiarkan lame2x

sang harima:baiklah..saya doakan semuanye yang disana

♥ηαβiLα Lαα♥ said...

bestnye dah start cuti -.-" next week baru nk present psm grrrr.

Mario said...

wah...bagus betul ko...dpt result nnt mesti senyum je kan...Insyaallah

zikeryhassan said...

da cuti? ini tidak adill.

Mohamadazhan hjDesa said...

kalau kawen pun ank dah 4 bulan.haha.

apa lagi, jgn tunggu lama2..=)

jaya jr said...

nabila:hehe,selamat buat presentation..tenang2 aje..

mario:InsyaAllah..TQ mario..harap2 macam tu laa..usaha da buat,tinggal tawakkal je ni =)

zik:keh3..ucap laa selamat bercuti kat aku ni..kurang sikit jelesnye tu..

azhan:hehe,bab kawen tak masuk buku lagi kot skang ni..sabor2x