Wednesday, July 27, 2011

peristiwa selepas 19 hari perhimpunan BERSIH


untuk kesekian kalinya orang-orang malaysia bersorak lagi bersama-sama beramai-ramai selepas perhimpunan 9.7..excited nih..agak-agak Singa seram tak tengok penyokong-penyokong Malaysia yang dah beli tiket berpuluh-puluh ribu-riban keping???

***"lu rembat Harimau Malaya wa rembat lu balik Sang Singa"~peminat bola~

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

9 comments:

..hizamirahim.. said...

harap2 menang.
:)

MrS. F!zA said...

harimau pakai baju biru ke kuning esok?

Eye_nee said...

Berjuang lah Harimau Malaya

[k]o{q}i[n] said...

Go Harimau Malaya...!!! aummmm....

Mohamadazhan.com said...

gua dah rembat bendera Malaysia sekolah tadi untuk perjuangan hari esok...haha

keryohkery said...

tanah tumpahnya darahku

jaya jr said...

hizam:tu laa harapan penyokokng Malaysia esok..menang

kak fiza:haha,entah laa..kuning ke biru kite langgar jugak singapura tu

eyenee:haha,berjuang betol2..tak nak lembik2 lepas gol macam aritu

koqin:haha,esok ko pegi mengaum kat tepi keeper singapura bia lepas gol banyak sikit

azhan:haha,xpe,Guru Besar bg lampu hijau..belasah banyak2 pon xpe..Harimau melaya punye semua boleh untuk esok..

kery:haha,pakat nyanyi lagu negaraku aa skali..

ney said...

malaysiaa bolehhhh, sila menang ye=) amiiin.

jaya jr said...

amiiin..gogogogo