Sunday, July 31, 2011

pengumuman puasa 1432 hijrah | atuk baru


Ramadhan 1432 Hijrah diumumkan Datuk Syed Danial Syed Ahmad

***macam laju sikit berbanding atuk yang dulu yang dah bersara tu kan kan kan???mungkin sebab nak suh cepat-cepat ke masjid kot bertarawikh..Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak :) tak dilupa nak mohon maaf andai kata tertulis menda-menda tak elok kat sini..sekian terima kasih

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

dela said...

salam..
yup, atuk baru ini sedikit laju
hehe
selamat berpuasa !

Mohamadazhan.com said...

atok ni pakai turbo ni.hehe.dia muda lagi..member aku tak puas hati sebab laju..haha..emo pulak member aku ni...

sharifahzakiah said...

kih3 xkisah laa atok mana-mana pun, puase ttp puase :D selamat bpose !

jaya jr said...

dela:hehe..xpe,die tak semput..bagus..selamat puase jugak..

azhan:maik aih,tak puas ati jugak ke..bahaye2..kene praktik sabor lebih sikit laa kan..selamat puase bro :)

sharifah:hehe,pose jangan tak pose tau..salam ramadhan jugak untuk anda

KABAKOGA said...

salam ramadan...
ingat mat,jangan korek-korekan taik hidung pose2 ni..
haha