Thursday, July 14, 2011

jumaat penghulu segala hari

esok hari jumaat..antara aktiviti sunat yang kite boleh buat

  • cukur misai dan trim janggut
  • potong kuku kaki dan tangan
  • tido sebelum solat jumaat
  • pakai kemas ditambah wangian sebelum ke masjid
ceritanye kat sini pasal kat kampung laen ngn KL..kat KL baju t-shirt tulisan penuh @ conteng banyak-banyak  pon orang buat pergi semayang jumaat..tapi klo kat kampung ni,malu tu datang sendiri..haha..kompem orang tengok laen macam..paling malas pon t-shirt kosong je ngn kain pelikat..tapi ramai pempuan suke tengok lelaki pakai baju melayu..jadi jangan tunggu hari raye je nak pakai baju melayu..kang berkulat baju melayu dalam almari

walopon banyak muka dari baju,tapi baju ni penuh ngn conteng dan gambar..pakai santai2 boleh laa

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

wanie said...

selamat hari jumaat jj ! :)

[k]o{q}i[n] said...

lupe lgi satu bro.. mandi sunat... kalo mndi wajib pun xpe gak... lagu bagus...

jaya jr said...

wanie:huhu..lambat sikit..ni dah hari isnin..

koqin:haha,mandi wajib bile diperlukan je..kui3