Friday, July 8, 2011

kelayakan olimpik | pasukan MALAYSIA

MALAYSIA(pasukan anak muda cergas kurang cerdas tapi dalam prses menjadi sang penakluk)



JEPUN(kecerdasan otak tahap samurai ditambah dengan semangat kamikaze )


BAHRAIN(pasukan pak arab yang memang dah cerdas bermain dan terserlah kehebatan mereka)


SYRIA(pasukan yang boleh diharapkan untuk tidak secerdas JEPUN dan BAHRAIN)


***ok,ayuh HARIMAU MUDA tingkatkan kecerdasan sebab walopon sepak dah kuat,tapi klo otak tak cerdas ia akan menjadi hantaran-hantaran bola yang mengelirukan pihak rakan sepasukan..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

[k]o{q}i[n] said...

jom, tgk mlysia singapore...

MEOR said...

Go Harimau Malaya

Mohamadazhan.com said...

dapat seri dengan Jepun pun dah terbaik...ada sorang pemain muda Jepun loan dengan Bayern sekarang....apa nama ntah...haha

nadia fatihah said...

:) go harimau malaya go!

アヌム ちゃん said...

mesia dgn jepun bila tu game diaa.huhu

keryohkery said...

harap mangat r sek mesia

jaya jr said...

koqin:haha..jom2..tengok ramai-ramai

meor:malaysia boleh!!

azhan:haha.tu laa mlaysia kene antor jugak player g korea @ jepun..liga diorang power kot..ni pergi liga indon,same macam maen liga malaysia..huhu

nadia:harap boleh menang

FMTY:erk,lupe nak cek..nanti laa update balik..hehe..sorry =)

kery:memang harap ngat ah..kang ye maen lebih kurang,kite plop x smangat nk sokong