Thursday, July 7, 2011

tanoh tupoh daghoh ambe

buat pertama kalinye hujan turun semenjak ketibaan isnin lalu kat tanoh tupoh daghoh ambe ni.mungkin tiada aktiviti berpeluh petang ini melainkan aku rase segar dan tak tewas kepada panggilan hangit sang katil dan sang selimut untuk dibungkus..

klo penat,mate otomatik jadi sepet..

***kali ni memang aku termakan kata-kata Ezo Butip..die kate klo jogging ngn kasut jogging lebih selesa dari kasut sukan biase..selalu aku jog pakai kasut futsal je..tapi ntah macam mane kali ni,terngiang-ngiang je kat telinga aku ni ape yang die cakap tu..nasib baik kasut less 50%..cepat je aku sapu..kih3

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

[k]o{q}i[n] said...

yela...dh ada kasut baru... untunglah...huhuhu

Sang Harima said...

Steady Mat. Yeah!

Elie Lily said...

pinjam kasut! :D

Hazwan Arif said...

jogging katne tu boh??

HonEyBuNNy said...

ngeh3...

lau dengar kasut less 50 0r 70 % terus rembat tau..hahah

jaya jr said...

koqin:haha,ade kasut baru rugi laa..duit keluar beli kasut..kui3

sangharima:haha,steady je kite..

elie:klo muat sila laa datang pinja..saiz 9..

hazwan:haha,akt batu burok je..ramai sket orang

honeybunny:haha,semestinye..tp klo ade duit lebih laa..jangan tak cukup makan sebab beli kasut suda..

nadia fatihah said...

aik kt mane ni?