Saturday, July 9, 2011

make today better than yesterday

"weh,apesal ko deactivate facebook?"

"aku deactivate facebook aku sebab aku sakit gigi"


semoga hari ini (9 Julai)lebih baik dari hari semalam(8 Julai) dari segi sahsiah,rohani,jasmani,keharmonian,keamanan,kesaksamaan,keadilan

***aku ni jenis tak boleh tahan klo ade pempuan yang nak tunjuk pandai tak tentu hala..


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

8 comments:

nadia fatihah said...

fuhh, macam hangenn aje :)

jom bace entri pasal selipar jepon. hehe

jaya jr said...

bleh tahan aa..hangin monsun timur barat..haha

nadia fatihah said...

hahah, sabaq noh sabaq :)

tomatokering :) said...

hahahahaha . sakit gg ye .. grrrr

Nur Hawa Mohd Zin said...

orang yang hari ni lebih baik daripada semalam adalah mereka yang beruntung dan siapa yang lebih teruk daripada semalam adalah orang yang rugi

Wahida Shukeri said...

cik adik,nilai diri sendiri dulu b4 nk nilai org lain..;)

jaya jr said...

wahida:haha,diri senndiri OK je..pempuan tu ade masalah sket..tak pasal-pasal cakap sedap menaip..mata dikaburi media arus perdana

iela_fadila alias said...
This comment has been removed by the author.