Wednesday, July 27, 2011

amirul hadi zainal kartun?

aku tak pandai melukis,mewarna pon jadik laa..haha..gambar profil FB tanda sokong team Harimau esok..hik3..sebat dari google,aku pon kaler..jangan ingat aku pandai lukis pulak..

boleh jadi macam Amirul Hadi jugak gambor ni sebab dalam team Malaysia die sorang je rambut perang..tapi laen sikit sebab die tak pakai spek..hahaha..susah jugak nak explain kenape die suke style rambut macam tu..lu orang cekidout tak pon tanye die sendiri laa..bahagian minat tak minat aku tolak tepi selagi die masuk padang  bermaen bola sepak dan bukan makan angin dalam padang atau pon sekadar menjeritkan anak gadis yang ade kat stadium..

***selalu aku tengok Dream Tean gameshow Korea tu,kadang-kadang pikir macam mane laa retis-retis korea ni makan sampai body berketul-ketul..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

10 comments:

MAISHARAH said...

nice la katun ni..
comel kiut2 jer..huhu

awk lukis ker..
semangat untuk team harimau!!yeah..

lukis kat saya stu huhu

Aimifiqa said...

waaa. amirul hadi in doodle. hihi. nice la kaler. cne nak buat mcm tu? go harimau malaya!

~~miss tempe~~ said...

comella :)

iday said...

Comel lar,,semoga Team Malaysia menang nanti,,

tengok jugak Dream Team,,suka Ricky,hehe

Jiejah Gorjes said...

x kenai amirul hadi kenal anwar hadi jer miahahaha *mati la kena lempaq telor*

nadira shahid said...

pandai warna pun tak pe,
janji ade semangat utk team Malaysia ;)

lepas ni, belajar lukis doodle pulak ;p

saya_arief said...

kacak betol amirul hadi.
harap perform betol2 la esok.

Mohamadazhan.com said...

ada hati nak berketul-ketul tu.haha.elok la tu bro..=)

Eyka said...

cantikk laaa kaler 2..buat untk eyka dgn domo skli boleh tak?? :)

tieha ismail said...

alahai comelnye laa...