Friday, June 18, 2010

pergh boleh pulak bagi 2 bintang

bengang betol aku petang ni..
ade pulak orang boleh bagi 2 bintang je pasal reunion batch aku semalam..
x suke tekan laa pangkah merah kt atas tu..
bukan senang aku nak pegi camping nih..
klo dengki buat aa reunion jugak..
klo xde member universiti,ajak member skola menengah,xde yang skola menengah ajak yang skola rendah..
xde member skola rendah,ajak member tadika..klo xde jugak,sah orang tu kera sumbang..
xpon org x suka kawan ngn ko..
HAHAHAHA

p/s:aku bukan ape,klo korang pembaca ade dekat reunion tu,kompem ketawe je memanjang..reunion ni best ok..idea ntuk melawak melebihi idea peserta2 raja lawak..

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

13 comments:

zikeryhassan said...

marah nampak.

jaya jr said...

haha,marah aa...
tengok warna bintang aa yg da merah tu

kabakoga said...

x pe mat,
org gitu bleh diumpat,dikeji atau dimarahi..
tp x perlu r lenyek atau gilis..
chill dude!!

jaya jr said...

haha,chill...
kite jadi mcm benitez..
haha

azie said...

sabau2 jgn marah2 hehe

gades ain said...

sabo sabo huhuhu!

jaya jr said...

azie & ain:haha,xde marah pon..bengan sket2 je

buyat(bebola tomato) said...

hahaha ko ckp je kt org tu..da bg bintang,bulan xnk bg ke??

╚► Scya Lollita◄╗ said...

alah . dye x pena rasa reunion tuh
haha

Sang Harima said...

woi mat.. SESMA buleh organize reunion la.. gua pun boleh organize benda-benda macam ni, tanya falahudin, sape yang hendel ke Taman Negara dulu..?? hahaha
*ni gua jawab jawab soalan entri yg sebelum ni..

rilek mat, penulis dia kena sabar dan ikhlas. Kalau kita marah bila orang tak suka tulisan kita, itu tandanya kita tak ikhlas. Biarlah apa orang kata kat kita, janji apa yang kita tulis adalah dari keikhlasan kita.Bila kita tak ikhlas, lama-lama tulisan kita jadi bosan. Setakat ni, lu antara penulis yang ikhlas pernah gua baca entri dia. Lu jangan buat gua down..

apa-apa pun,enjin gala memang kemas.. Rasa macam petani pulak..

jaya jr said...

buyat:haha,x sempat nak pikir bahagiab bulan tu..haha

syca:haha,pernah kot..cume bes ngn x bes je bezenye kot..

sang harima:haha,pastu bile nk organise nye???aku nk tengok suasana heri,herun,kemak,izni ber'reunion' bersame2..haha

haha,beres2..sebab mu komen gini,aku cool down lebih sket lepas ni..tp klo meroh sokmo,sebintang,2 bintang,aku kene remove bintang2 hok ade oor..hahaha

zither said...

laa pasal ni ke.. he he

apa nak buat, org yg bg bintang tu dia tak pegi reunion memng la dia rasa 2 bintang, he he. jgn marah okay.. :)

jaya jr said...

huhu..okay..ter'emo' je kejap tu..