Sunday, June 6, 2010

percutian musim tengkujuh

hehe..tajuk ni aku ambik dari entri kawan setempat belajar yg juga seorang blogger..tp aku yakin entri ni x dapat lawan entri percutian musim tengkujuh versi kabakoga..sape rajin nk bace cari laa kt blog list IIUM komuniti name kabakoga..pastu cari laa entri ni..mesti ketawe punye..tengok gambar pon da tau..

tp tu hanya sekadar tajuk..aku menaip dalam keadaan pagi yg hijau,yg segar dlm hujan yg kadang lebat,kadang2 renyai dari ladang2 sawit,kebun pisang dan segale macam tumbuhan..tp internet bleh dapat lepas adjust line sikit2..kui..mmg x dapat blogwalking seperti biase..jadik kepade pengunjung2 setia blog cikai bernama friendstop,pengomen @ pengomel setia jugak,lepas ni klo ade kesempatan,kite berblogging seperti biase..huhu...sekian..jumpe lagi..kadar pemonitoran blog bertukar dari 12-15 jam kpd 1-2 jam je..huhu..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

12 comments:

sI tEDI said...

selamat hari ahad

faye said...

hope to be Happy Sunday......

╚► Scya Lollita◄╗ said...

wuuu~
da jarang hapdettt plak skunk
sbb bz );
demi kejyaan !
haha

.::WaNiE::. said...

hehehe never mind

si[jari] telunjuk said...

bestnye...mesti sejukkkk jeee...leh hibernate bak beruang kutub....

Encik Tikus said...

tepuk amai-amai belalang kupu-kupu. lari topik,haha

reen_sofee said...

jumpe lagi bro!
hee~

MissXYZ said...

ohhhhhh cm tu rupenye....

FyZa said...

ok2..nti blogwalking mcm besa ek..=)

Anne Boleyn said...

hehehe...line intrnet kureng err bro. Tak pe2..hana tungu awk blogwalk kt blog Hana :)

+akufobia+ said...

ngaa.takpe.tetap menunggu.

kabakoga said...

oit mat..
ni musim panas ketik eh.
haha