Wednesday, December 22, 2010

haish,ngam ke tak ni???

yeah,today is wednesday..let's go to the class wearing this FIPPER...


"rambut nak korea..tapi pegi kelas pakai selipar jepun..tak ngam langsung"

bebelan mama aku lepas aku cakap aku pegi kelas pakai selipar jepun..tu pon lepas aku translate dari dialek terengganu kepada bahasa baku..bukan taknak pakai kasut..tapi tapak kasut da haus giler..tunggu masa nak beli kasut laen je..haha..sekian =)






OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

19 comments:

Anisa Hang Tuah said...

cool ape pakai selipar.simple (:

adrinaqamarina said...

alasan apa kah?

tapi bukan ke u kat msia wajib pakai kasut ke?
huhu

+dieabella+ said...

standard la tuh pkai selipar..g kuliah jek kot..hehe

@rtzam said...

Sempoi ar pakai selipar...=)

mahirahnazlim said...

bab selipar , simple sempoi arh .
tang rmbut tuh ta oke . HAHA

jaya jr said...

anisa:haha..lagi2 kelas aircond..cool gile..hehe

adrina:haha,xtau pulak U kat malaysia wajib pakai kasut..xde sape nak hirau pon pasal tu kot..pakai ape yang ade je..hehe

dieabella:tu laa..ramai je kot pakai selipar kat sini pegi kuliah..haha

artzam:haha,betol2.tp tengok jenis selipar jugak laa kn..

mahirah:haha..apesal pulak rambut tak ok aa???kah3x

fatynadia said...

sekarang kan dah year end sale. apa tunggu lagi cepat serangggg!

nadey said...

aku pon pkai siper ni....besh kot!

Mohamadazhan hjDesa said...

pakai stokin pakai slipper, dpt kurangkan cool aircond skit.hehe.

nama.aku.lynn said...

like la.."rmbut nak korea..tp pakai selipar jpun"..haha~

Abu Mansur said...

selipar nie memang famous la, ramai pakai.

jaya jr said...

fatynadia:haha..boleh2..tunggu duit banyak sikit..kui3

nadey:haha,mantap2...

azhan:susah sikit laa..sebab slipar ni bukan loose kat depan..tersangkut ibujari

lynn:haha,ayat berperibahasa tu..keh3x

abu mansur:haha,betol2..kat uptown bersepah..rambang mata pon ade

.::WaNiE::. said...

sempoii

hikhik

jaya jr said...
This comment has been removed by the author.
jaya jr said...

haha..sempoi memang sempoi..nak masuk lopak air pon xpe

mrs.lovesick said...

sesuai je, pakai selipar jpun mmg cumel laaa.

ditambah seri rambut korea! hehe

jaya jr said...

haha..tidaklah seberapa sangat..biase2 je

HonEyBuNNy said...

ila pun kdg2 p cluss pakai selipar jepun..hehehhehe

jaya jr said...

haha..tu ah..ramai je orang pakai slipar jepun g kelas sakng ni..