Tuesday, September 13, 2011

rusa babi tambah bontot gajah

bukan nak ajar budak-budak jadi tak senonoh..tapi tu laa..orang kate sebut babi tu tak elok..dalam surat khabar pon sebut khinzir..tapi klo kes selsema babi takpe je..aku pon tak brape nak paham sistem bahasa ni sebab las belajar bahasa melayu secara bersungguh-sungguh mase tahun 2007..boleh laa bawak ilmu masuk dewan peperiksaan tamat alam persekolahan.


selamat menghadapi peperiksaan UPSR untuk budak-budak darjah 6.lepas exam buat perkara elok-elok..jangan mencarut tak tentu pasal sebab budak-budak skang ni mudah sangat nak mencarut..mungkin gambar ni boleh bagi sebab..tak nampak babi,tak nampak rusa,alih-alih kluar bontot gajah..

***kesimpulannye silap abang-abang jugak..adooi..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

RinnAzrinah said...

mane dtg rusa babi tuh? x nampak pun babi.. rusa ape tah lg....

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam....

huhuhu da jgk yer rusa cm nie...huhu

Umie Artoqiemie said...

natang ape rusa babi tuh?

yui92 said...

siput babi.. kutu babi.. rusa babi?

apa semua nak kait dgn babi ni? =p==p=p

Chuu Muqhlis said...

LOL! muntot gajah inteprem hahaha XD

Miszyuyu said...

hahahahahah..bole pegang dop ni

jaya jr said...

rinn:haha..tu laa..yang ade sipi-sipi gajah pulak tu.haih

pure mahabbah:w'salam..hehe..dari mane laa datangnye ruse tu kan..

umie:haha.sigboard semata-mata kot..menatang ape pon x tau..kui3

yui:haha..masalah besar ni kan..

chuu:muntot = bontot ke??wakawaka

mizyuyu:dok leh..sebab dok diketahui asal usul..kih3