Thursday, September 8, 2011

bakal pelumba cub prix


belajar pandai-pandai tak semestinye nak kene jadi doktor..jadi pelumba cub prix pon boleh..tak pasti laa ni budak darjah berapa budak kampung mane..tengah-tengah usha kat FB seorang bakal guru tetibe je ade gambor ni..semoga impian beliau tercapai dengan jayanya..kui3
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

10 comments:

[k]o{q}i[n] said...

hahaha..style...

Umie Artoqiemie said...

bukan kau ke?

Shaherah said...

hahah awesome..

maCy said...

tu pn cite2 gk kan :)

yui92 said...

cub = anak singa

sleeping_maniac90 said...

ok la tuh dia nak jdi plumba..
tibe2 kta nk jdik mat rempit, lg parah hahaha

Chuu Muqhlis said...

iye ke tak kenal haha

Mohamadazhan.com said...

yang minat.hehe.

Mario said...

bagus budak ni tak lupa pelajaran... mula2 cub prix pastu bule le bg motor besau ckit...

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Bgus cita2 jd plumba halal dari jd mat rempit xbtauliah..