Friday, September 9, 2011

kadar baru top-up bermula 15 September


setelah dikira-kira dengan tambahan cukai 6%.maka keluarlah nombor ini

RM5.00 = RM5.30
RM10.00 = RM10.60
RM20.00 = RM21.20
RM30.00 = RM31.80
RM50.00 = RM53.00
RM100.00 = RM106.00

bermula 15 September,bermulalah harga baru bagi kad-kad topup yang budak-budak muda duk beli hari-hari..mungkin ramai yang berfikiran positif akan kate alaa,ade hikmah jugak tu..kurang sikit aktiviti bergayut laki pempuan..tapi bagi aku yang tak bergayut,yang hanya boleh diungkapkan ialah gampang tak pasal-pasal aku kene bagi duit kat orang laen 

***topup oh topup..walopon kau hanya sekeping kertas keras tapi kerana nombor siri yang kau ade,habis kecoh satu Malaysia
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

9 comments:

Chuu Muqhlis said...

rakyat didahulukan yeahh :D

cik tehaa said...

suma nk kena cukai nih! adoiii..

RinnAzrinah said...

actually... tax tuh da lame ade... tp syarikat telco yg bayo kan utk pengguna... cuma skang nih... syarikat telco mintak pengguna bayo sendiri....

[k]o{q}i[n] said...

yeah...naik sme harga.. keluarkan sume cukai yg ada...

Shaherah said...

sgt tak awesome.. T_T

Rozuan Ismail said...

memang sangat membebankan.wah,dah lama x datang jenguk sini.cantik header baru.eh,boleh advertise blog eyk.cam ner nak buat ni?

zikeryhassan said...

mari bergayut guna public phone. hahaharam

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Nak jual hp, bazir duet bli topup hohoho..

LUTFI SYAFIQ said...

aku topup gne cimb click je. haha