Friday, January 29, 2010

happy weekend

jumaat..bkn calang2 hari ni..hari kebesaran umat islam..atas sbb tu,aku mmg cenderung nk menghepikan diri walau kusut mane pn kpale otak aku yg slalu fkir k dpan..kdang2 smpai over terlebih..opps,terlebih suda..hehe..xde yg indah melaenkan bangun pg..boleh rase smgt waktu pg..nk2 dpat dgr radio..klo kt umah,aku suke lyan hot fm AM krew..tp kt hostel ni,dgr riuh pagi di era j..lyan j laa mane2..di mane aku berpijak,kt c2 laa langit aku junjung..hari ni pn aku ade tes hafazan..skali ngn maksud ayat tu..boleh buat..aku tau diri aku boleh diharapkn walau ape jue tes datang..haha,ayat nk bg semangat..walopon hakikat sbenar stiap org mst cuak ble ade tes..

review minggu ni x bnyk..tp dlm sem ni,minggu ni pling bnyk kelas mlm..mmg letih..sbb siang mmg aku x tido sngt..spare ntuk mlm..haha..minggu2 terakhir ni blik pn x kmas sngt..sbb kuiz laa,tutor tes laa..minggu dpan lg aa..minggu las lecture week..lg laa bz..tp excited aku nk abiskan blajo kt cni..slaen blajo,mnde laen dibuat x laen x bkn tngk korea..time2 nk exam ni x sesuai lyan drama kot..so aku lyan video klip j laa..convert yg d download,masuk dlm nset..bes3. .hihi..ade laa dlm 15 clip..tu pn bnyk lg memori lbih dlm nset ni..

review yg pling aku nk mark ialah cite pasal guard kt cni..citenye mule pkol 8.15..waktu perdana tu..klo dlm tv,time2 ni nk buat iklan kne byor mahal. .aku bru j buat perjalanan yg agak jauh ntuk k klas..on da way,afifi pirlo call suh panggil pak gad nk bukak computer lab..sbb biase2 mmg diorg yg buat..pos yg dkat hostel aku xde gaurd..nk x nk + arahan madam,aku pegi pos depan..jauh kot..dh aa berlari..tup2 pak gad tu buat sial kt aku..nk surat laa,nk ape laa..pas2 bile aku bahasakan die pak gad,die marah..sakai betol..keje pak gad,tp nk suh panggil laen..xkn nk panggil diorg polis kot..xde kesedaran sivik langsung..keje mcm tak keje..klo ade 10 gad cmni x tau aa cane..tue nk mampos pn buat hal lg..

nk ttup entri ni cane ek..haha..pape j laa..smoga bergembira dan bersemangat menjalani hidup seharian..tatatititutu
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com