Thursday, October 20, 2011

sape nak jadi teko?



-Abang tak abang, sapa kacau aku pecah!!!

-Aku bukan takut mati,tapi aku taknak mati

-Korang semua nak makan pasir???makan lumut???aku nk makan fish and chip!!!

-Lu jangan nak azan gua pulak~~

-Ak peduli ape???Aku taknak hidup merempat macam ko!

-Tapi kalau dia sentuh kau Dragon, aku cium dia.

-Suke??? lain kali jngan buat lagi taw.nanti mak mara.

-Ssssram nih!!!

-Wei langau,betul punya pailang nampak!!!

-Aku taat pada yang satu!!!

***bukan gambar papparazi..sebab papparazi biase duk kat celah pokok..tapi aku duk kat meja sebelah je..wakaka
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

bella luna said...

aku ingatkan jadi teko apa la,lupanya taiko erk? sbb kat negeri aku teko tu mksdnya jag air,hehe

Chuu Muqhlis said...

kire kau ni org kanan teko la ye xD

Shaherah said...

wahhhhh teko teko.. wahh awesome.. knape x amek gmbar sbelah2.. hehe..

k e y r i said...

oh.. setelah beberapa minit barulah aku apham maksudnya. hehe loading gak aku ni :p

Raden said...

alamak...hensem...aauw

cimOt said...

eh2..budak kelas aku ni..damn! aku tak ingat nama..