Tuesday, October 11, 2011

edisi gambarawak 2


amacam Degree???
Degree sudah habis bro..
wakaka

sape kenal brader sebelah kiri ni sila cakap "eh,macam kenal jek mamat ni"..tapi klo kenal brader sebelah kanan tu pon OK jugak..hahaha..kebetulan terserempak ngn Aman Wan si director iKLan Gangster tu..iklan laen-laen pon ade lagi..ni ambik sebelom die masuk sidang konvokesyen..style laa..skali terjumpe ambik gambar terus laa kan..

***tapi sedikit terkilan sebab aku ambik member aku punye gambar biase-biase je,tapi kawan aku ambik aku punye ade gaye sikit..adooi

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

Chuu Muqhlis said...

yg psti kedua2 di atas bukan jaya jr :P

Syazwan Che Deraman said...

semoga terus sukses.

Shaherah said...

"eh,macam kenal jek mamat ni.."

hahaha.. alaa.. jeles.. >.<"