Friday, October 14, 2011

a.m. combo breakfast


assalamualaikum..selamat pagi..jumaat datang lagi..da sarapan ke belum?hik3..klo sape-sape tengok gambar kat atas pastu tetibe je rase lapor nak makan nasik lemak ke,roti canai ke apam ke,kuih ke,dipersilakan bangun dan pergi ke warung-warung berdekatan..kompem selesai masalah terliur tengok telor separuh masak bersama nescafe tarik tu..

***rase macam nk masukkan telor ni dalam menu harian je..bajet die sehari 3 bijik..dalam RM1-RM1.20..hmmm,boleh kot..aku tolak tepi bahagian untuk tapau air..minum air water cooler je..kah3
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

kakngah said...

nak makan telo hari-hari??
pasti!
pasti busuk kentut kamu nanti..
kehkehkeh!!!!

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

telor + susu? aduyai loye lak tekak ne huhuuhu....

Chuu Muqhlis said...

ouch! telur separuh masak mmg syiok! mam dgn kicapppp!! wow teringin ><

Mohamadazhan.com said...

salam kembali bro,

mencari tenaga tambahan dgn telur separuh masak...hehe

zikeryhassan said...

aku kalau telur rebus separuh masak kurang suka. tapi yang nescafe tarik tu aku sangat suka

jaya jr said...

kak ngah:hehe..xpe..jangan lepas dalam lif sudaa =)

are-inn:xpe2..boleh ikut citarasa masing2..hik3

chuu:ade kicap laa..klo xde kicap tak kaw.

azhan:bukan tenaga tambahan,tp oto tambahan..wakaka

zik:makan telor aa jadi katang..nescafe tu aku kurang sikit kot..haha