Sunday, October 30, 2011

edisi gambarawak 5


hari ni baru boleh nak bukak cerite..wakaka..sebab malam tadi macam terlebih frust jugak laa..tapi tu laa,dengan semagat kesukanan yang ade lagi pulak cikgu pon da selalu ajar kat skola dulu..menang kalah adat pertandingan..klo menang lompat tinggi-tinggi,klo kalah duk diam-diam je..kui3

***lu pegi bakar bendera negeri orang laen sape suh..padan muke lu kena tibai..sakit jangan di cari,sebab klo dapat sakit,diri sendiri yang rugi
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

Chuu Muqhlis said...

jaya! semat ah gmbar tu :D

[k]o{q}i[n] said...

ganu ttp dihati...!!!

zikeryhassan said...

aku frust ganu tak menang. kalau tak mungkin aku boleh cuti lebih. hahaha