Tuesday, October 4, 2011

kalau berpacaran memang banyak pantang larang


jangan lah duduk berdua-dua an..patung Mickey ni pon tau dok sorang-sorang walopon kat tempat terang..haha..bukan tak boleh duduk berduaan tapi fitrah manusia ni otomatik..klo duk berduaan mesti ade 'akal laen' yang datang kacau..toksah kate kite yang terpontang panting ni,orang warak pon boleh rebah situasi macam ni..

contoh situasi paling mantap ialah berduaan dalam kereta mase tu kat tepi pantai pastu hujan lebat siap ade kilat ngan guruh..lampu jalan takde mase tu..blackout sebab arus letrik tak sempat sampai kat mentol lampu tiang jalan..power tak situasi ni???

***Ustaz kate nak bawak awek dengar kuliah boleh,tapi bawak kereta asing-asing tak pon klo nak naek kereta skali kene bawak ayah skali..hahaha..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

ShErA said...

situasi yang terbaik la... sekarang ni ramai yang tak gemar nak ikut pantang larang ni... cerah ke gelap ke dah sama dah bagi mereka...

Chuu Muqhlis said...

toksah nek kete, g naik bas sane :P