Monday, October 3, 2011

di setiap gambar ade lagu

di setiap gambar ade lagu 

bukan aku yang kate..tapi yuna..wakaka..kuat betol kiasan ayat tu kan..orang-orang seni macam die boleh laa cakap camtu..klo cakap ngn orang tak sihat kompem kene baling ngan telor..mane tak nye,da letak gambar orang basking siap ngn gitar 2 bijik pon takde lagu,inikan pulak gambar posing depan cermin dalam bilik air..lagi laa takde lagu..

***nasib baik aku ni ade seni sikit-sikit..sikit je,tak banyak pon =.='

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

Chuu Muqhlis said...

SETUJU! aku yg amek kos art ni pon memula pikir 2-3 kali bile yuna cakap setiap gambar ade lagu wakaka.

fiqaliqa said...

yeah. setiap lagu ada gambar :)