Sunday, October 9, 2011

edisi gambarawak 1


gambarawak = gambar + rawak..bukan gambar + awak..aku baru terpikir nak cubetak nak explain panjang-panjang,ni sejenis sukan ekstrim yang memang aku pon tak pernah terpikir nak cube..tapi sebab mende alah terbang ni lalu depan aku..rendah jugak laa..tak berapa nak tinggi sangat..aku macam teruja je.alang-alang ade kamera kat tangan,boleh laa menembak sesuka hati..hahaha..

***tapi kadang-kadang ade jugak tertembak perhiasan-perhiasan dunia secara candid..kan tapak pesta konvo memang ramai orang lalu lalang..sape-sape lalu,kite candid je..hik3
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

[k]o{q}i[n] said...

perhiasan dunia eik...?? noti sungguh

purpl3h0lic said...

ahakx !
sempat jugak erkk :P

Chuu Muqhlis said...

ingt nak cube naik., upenye tembak snap je., g la naik try, msti syiok ouh :D

yui92 said...

hebat2.... buleh terai

zikeryhassan said...

acu tepek perhiasan dunia kat sini gop. hahaha