Wednesday, October 12, 2011

edisi gambarawak 3


berjalan kaki boleh menyihatkan tubuh badan..dalam universiti ni boleh cakap ramai jugak laa yang berjalan kaki..tapi tak pasti boleh sampai tahap majoriti ke tak..aku pon klo boleh nak bersama golongan pejalan kaki jugak..ade laa sebab-sebab tersirat tu kan..tapi sebab asrama aku ni kontraktor buat jauh sangat dengan tempat belajar..nak tak nak kene naek kenderaaan bermotor jugak laa..

***kelebihan berjalan kaki dalam universiti,hanya budak-budak universiti je yang tau..budak sekolah tak tau sebab diorang tak masuk universiti lagi..

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

Umie Artoqiemie said...

patutlah mereka kurus2 semuanya kat dalam U tu,hahahhaa.

Diary oF Mine said...

haha... sy pun suka jln kaki... tp xkurus pun... :D

aimi said...

ahahah.. aku jln kaki kejap je.. sb asrama blkng falkuti :)

Chuu Muqhlis said...

jalan kaki smpai kelas tertido teros., kepenatan :P

zikeryhassan said...

aku pegi kelas hari2 berlari. sebab lambat. haha

+dieabella+ said...

dulu aku 2taun naek bus...keje kejau bas jela...tp bila msk taun3...aku pindah kolej...kolej tu xdekat xjauh dpd fac...so mmg ari2 aku jln kaki...lebeh krg 15min jalan kot...mase jln boleh hirup udara segar...hehe