Friday, November 19, 2010

wallet VS handbag

ni kompem nak ajak gaduh ni..semalam ade laa kluo kejap jumpe kawan-kawan lame..bab sembang memang meletop..lamenye boleh tahan..dari pukul 9.30 sampai 11.30..cume aku je lambat sikit..aku tak perasan diorang punye mesej..diorang tepon baru aku gerak..

sampai satu saat di mane ade laa member aku ni cakap pasal die ade tegur sorang member lame..ajak laa gaduh..tapi dalam situasi bergurau..sekali member yang kene tegur tu ambik serius..padahal klo ikut zaman sekola member kamceng kot..langsung terkilan rakanku itu..dua-dua orang tu member aku..tapi member yang bercerita semalam lebih dekat di hati sebab agak selalu berjumpa..

tu cite kawan,ni cite aksesori....

faizal:hai cik timah,nak ke mane tu??lawa handbag

timah:ala,biase laa..nak pegi shopping skit..lawa ke handbag ni??mesti awak jeles

faizal:eh,ape kes saye nak jeles..saye da ade wallet..

timah:sebab tu lah awak jeles,wallet awak tak besar macam handbag cap adibas ni

faizal:eh,tekde maknenye..wallet saye kecik da terlepas dari risiko kene ragut..awak tu yang berisiko tinggi kene ragut

timah:ehmane ade..walopon besor tapi bukan yang ori

faizal:eh,tak ori ke???

timah:errrr..(malu2)..

moral of the story:nak jalan-jalan jangan lupe bawak teman...

***entri tanpa gambar..tak sempat upload



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

Roxy zai said...

hohohoh..kantoi x ori daa;p

zikeryhassan said...

alamak! sian timah

Encik Tikus said...

haha sengih jea gua baca

Mohamadazhan hjDesa said...

wallet down town pun ok ja bro.haha

jaya jr said...

zai:haha..kantoi secara tak sengaje

zik:timah memang perlu dikesiankan..hehe

encik tikus:nasib baek sengih..jangan terpegun dah laa..

azhan:haha,ok laa tu..beli mahal2 sayang nak tukar baru