Tuesday, November 16, 2010

bukan pencintamu

hehe,sori ye semua..esok raye haji..moga ade laa kite paham,klo tak banyak,sikit pon da ok ape sebenarnye erti pengorbanan..tapi kerana kemajuan teknologi,dah kurang mesej raye singgah di handphone ku..menunjukkan da kurang member2 yang sanggup berkorban kredit untuk sekeping mesej berharga 1sen..haha,tapi takde masalah,untung manusia2 yang hidup berpasangan..line tak sibuk waktu2 kemuncak diorang nak berbalas pantun..hehe..

makanya,esok kite akan berbau daging dari pagi sampai laa ke petang..selamat solat sunat aidiladhadan sape2 yang ade sedare-mare beribadah haji kat mekah,didoakan agar selamat pulang ke tanah air..amin..

***bukan pencintamu tu = bukan pencinta serangga..tapi nak wat camne,dari pagi tadi sampai laa ke petang,bandaraya kuala terengganu jem kot..nak g ambik gambor lembu tak sempat,gambor serangga oren ni je sempat..bleh pulak 2 ekor ni berbulan madu petang2 raye..haish..

P/S:sori che'er..pelangi tak dop kt ganu..petang tadi panas tak terik..



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

nanad said...

selamat hari raya aidil adha :D

suzie rahman said...

salam aidil adha.mereka mengawan ka

+dieabella+ said...

slmt ari raye...nice pix!=)

jaya jr said...

nanad:ok TQ..makan daging ingt member2..haha

suzie:xtau laa..projek besar-besaran kot

diabella:raye3..tq komen pic.kui3

noorafzan said...

hai jaya..lama tak mai blog ..
ambo isempat lagi skodeng eh..

jaya jr said...

hehe,bukan skodeng,tp ternampak je..
nampak macam boleh ambik,snap je laa..