Saturday, November 27, 2010

tido dalam hujan

hari masih gelap..tapi rase macam da lame bangun tido...rupe-repuenya hari ni hujan dari celik mata sampai laa saaa entri ni ditaip..tup tup orang azan..oh..dah masuk waktu solat zohor..maka perlu solat zohor dulu.tak boleh taip entri lame-lame..

kate orang,tido mase hujan memang nyenyak,degnan bunyi hujan lagi,tutup seluruh badan dengan selimut,tambah lagi bantal busuk atas muka..memang tak dengar laa klo ade orang kejut..sebab tu selagi tak sembahyang zohor,tak boleh tido..nanti terlajak pulak sampai asar..zasss


pepatah hari ini:sediakan payung sebelum hujan hati turun



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

10 comments:

zikeryhassan said...

aku memang suka tidur kalau hujan. syok tak hingat

Anisa Hang Tuah said...

tidur time hujan
sangat heaven
:D

jaya jr said...

zik:haha..tu laa pasal..tp kene ade bantal ngn selimut baru bes

anisa:mmg heaven..bertambah2 lame tidonye

Khumaera Ismail said...

sweet la pic pyg ngan hjn hati tu.. =)

jaya jr said...

haha..search laa kt google..banyak lagi yang laen..

KimiCnoL said...

tapi x se syok tido dalam hujan kat gombak r..sejuk macam kat korea..hahaha
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Stop Child Abuse!!"

sizuka[Izzati] said...

syok oh tido waktu hujan.xsedor hape~

jaya jr said...

kimicnol:haha..bagus ape..sikit lagi na sampai tahap cakap keluar asap..kui3

sizuka:hehe..mmg syok..paling liat nak bangun

KABAKOGA said...

huh,
lemoh lalu dengor tidur masa ujang nih..,,

jaya jr said...

haha..nok wat gane run.mmg musing ujang leni..sejuk sokmo laa kite..