Sunday, November 14, 2010

sukan asia dari sudut pandangan jaya jr

opening memang mantap..mentang2 diorang tokey mercun,segale macam jenis bunga ade..memang laen ngn orang india maen kat batu cave brape minggu lepas..tapi yang aku heran,ade jugak member aku tanye ade tak orang dalam bilik aku maen bunga api malam deepavali tu..rumate aku takde yang sambut deepavali..ape punye tak relevan soalan tersebut..huh..dah laa mase tu aku tengah makan..tetibe rase nak beli teh beng kat cafe che'ed.

deepavali cite 2 minggu lepas,sukan asia china memang siaran wajib klo atlet malaysia maen,tapi yang paling utama sekarang ni cuti aku..cuti aku baru stat dalam seminggu lebih kurang..awal sikit sebab exam habis awal..cari keje memang takde dalam perancangan..tapi beberape hari menjelang raye aidiladha ni,terase kosong pon ade..kan dah kene pikir ape aktiviti yang sesuai di masa lapang..slame ni tak payah pikir pon..haha

jadinya hari ni hanya 4 jam aku berada di rumah..langsung mengantuk pada pukul 8 malam..tapi makan pon belom,isyak pon belom,mane ade semangat nak tido..bangun tido terus ke TMpoint membayar bil,SARAPAN di mamak MYDIN(sorang2),balik rumah,LUNCH dekat PANTAI BATU BURUK(ade member 2 orang),MINUM PETANG kat MYDIN skali lagi(6 orang)..kui3.. ++ banyak makan bile balik rumah..rilek je,awal2 cuti,bile da lame cuti,makanan habis,kurang makan balik..


tak lapuk dek hujan,tak lekang dek panas..
ni je mall yang ade kt terengganu..haha..
penoh sokmo
..

itu je laa aktiviti stakat ni..mintak2 laa ade aktiviti laen sebab takut timbul perasaan nak maen gitar pastu upload kt sini..dah laa musim banjir nih..haha..tapi takpe,sungai lui bleh tampung air hujan banyak2..huhu..

***jual beli dalam bola sepak berlaku di mana-mana..di kedai bola,di padang bola,di lorong2 menuju bilik persalinan pon mungkin terjadi..huh!!!!!



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

jaa_kat said...

haha,tu la pasal...balik ganu je mseti gi kt sini...mall kat bustand tu bile nk bukak ntah

jaya jr said...

hok tu pah croh laa..dari skoloh pastu masuk U dh,xbuke2 lg..wakawaka

jaa_kat said...

haha,bkan stkat ceroh..brape kali glap ceroh dk gitu r..kita dan mrasa ke x taw..haha

jaya jr said...

hehe..rilek2..mydin x runtuh macam stadium..tahan lame.wakawaka