Sunday, July 1, 2012

bengkel DSLR free

pag tadi plan berjalan macam yang dirancang..bangun pagi,aku tak mandi dulu..sebab awal lagi..tengah seronok-seronok scroll tuitter fesbuk,kene jerkoh ngan Puloh sebab tak mandi lagi..tengok-tengok jam dah dekat 8.30..mandi laju-laju pastu sauk baju belang-belang biru raye 2 tahun lepas..siap ade kolar lagi..sebabnye nak gi bengkel fotografi..aku klo ade perkataan bengkel ke,seminar ke,forum ke,otomatik akan pakai formal..cume klo nak ke kuliah je aku lagi senang pakai t-shirt kolar bulat..haha..


nak pegi ke Ampang tu,senang je..tumpang member punye member..program orang kite,aku memang dah agak,pukul 9 tu maknenye 9.15..tapi sebab program kat masjid,kene ade adab sikit..sampai situ ngam-ngam pukul 9,cuma tunggu program nak start je..tukang bagi penerangan memang otai jugak laa..gambar-gambar die sume cantik..memang jauh lagi laa aku nak jadi macam die..disebabkan ade mase 2 jam je,die sempat ajar basic-basic je laa..tapi ade laa yang aku tak paham tu jadi lagi paham..




***baru perasan,bukan orang muda je suka kamera..pakcik pon ade jugak datang sini pagi tadi..lagi-lagi klo free..bukan senang nak dapat bengkel DSLR free
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

Hanis Atikah said...

yup... sekrang tgh zaman org gila bergmbar...hehehehe....... so tak rugi klu kte belajr... kdg2x boleh dijadikan perniagaan dgn kemahiran yg ada......

jaya jr said...

itu laa..klo ade rezeki InsyaAllah nak berkembang sikit..huhu