Monday, January 31, 2011

main longkang

pada pendapatku,ade satu gambar yang dirasakan paling cool yang perlu di'like' untuk menang hadiah..tapi bukan gambar dalam entri ni..cume saje nak tayang gambar kurang cool untuk entri kali ni..haha

photo by:saifdigital
besar tak longkang ni???haha



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

18 comments:

abdul rasyid..... said...

kat mane nih mat

zikeryhassan said...

mana ni mat?

jaya jr said...

rasyid:haha..kat longkang aa..tapi air tak kotor mengikut mata kasar....haha

zik:dekat mane ek..aku nk kabo pon rase macam susoh jugok..hehe

nazirulhazwan~ said...

tu bukan salur taik ker??haha

jaya jr said...

haha,bukan laa naz..xde sempit kaal nye nak lepak kat salur taik.haha

+dieabella+ said...

longkang ke ape nih?ape kejadah ko dok situ?hahaha

Mohamadazhan hjDesa said...

cam tension minyak naik ja.hehe

yieyaw said...

asal muke semat,duduk dlm longkang pon org dok prasan

jaya jr said...

dieabella:haha,longkang aa tu..alaa,lagi ok kot ambik gambar kat longkan dari ambuk gambar depan cermin dalam tandas..huhu

azhan:hehe,boleh masu kategori tu kot..pening2x

yieyaw:jangan kate gitu,sebab aku sorang,klo ade mu ok jugok..tp xpe aa sebab aku tau mu ade gok gambor gni..haha

ainakhani said...

tak kotor ke longkang besau tu ???

misz FaTiN said...

kat longkang pun boleh dok termenung ek.. power lah..huhu.. >.<

Mrs Caspian said...

adoiyaii..byk2 tempat,,longkang yg jadik pilihan..(-____-")

jaya jr said...

ainakhani:haha,xde laa kotor sangat..xnampak ke air jernih tu???

miszfatin:xde laa termenung sangat..saje buat je tu..haha

mrs caspian:hehe,dulu kecik2 slalu jugak buat sampan kertas maen lumba2 dalam longkang

Rie Zarchry said...

oit..longkang pun jadi..hehe

jaya jr said...

haha,kebetolan ade kamera tepilongkang..jalan je laa rie.huhu

buyat(bebola tomato) said...

hahaha jangan main longkang sangat mat. t kene kencing tikus plak t

jaya jr said...

aku memang da terlintas pasal si tikus punye kencing tu,tapi sebab air tu jernih,aku konsider bersih..ko nampak tak???alhamdulillah,nasib baek xde pape

maCy said...

longkang tu mmg cool. ehehe