Sunday, January 30, 2011

cuti yang terus dibelenggu sejuk

dari aku sampai malam aritu samapi laa hari ni,angin kuat kot..mate kuyu je duk layan mood ngantuk..tapi nak tak nak,aku tak boleh tido sepanjang hari..tak nampak macam rupe orang pulak klo tido sepanjang siang..

tapi ape yang penting hari ni ialah:-

~~back to business~~

petang tadi baru ambik kat bengkel..pagi esok kene basuh aa sebab cap jari pomen melekat sane sini..hahaha..yang klakar skit klo kete ni tak balik kampung,pomen tu keje kat bengkel die je..aritu bile kete ni balik kampung je,terus pomen tu kene pegi ambik kat tepi jalan..



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

6 comments:

zikeryhassan said...

serupa la kat rumah aku ni. dari aku sampai pagi jumaat tu sejuk je.

Hanis Azla said...

sampai pagi ni pun sejuk jgk lagi..

qieranna said...

ari ni pun masih sejuk...lagi lak kat ofis nih ramai yg bercuti...

Mohamadazhan hjDesa said...

jangan main hujan bertambah sejuk :)

jaya jr said...

zik:ke umah ko kat genting highland?hehe

hanis:kompem susah nak mandi pagi2 kan??kui3

qieranna:laa,tak cuti ke??ni mesti pekerja terbaik kat ofis ni

azhan:tu laa,mmg tak rase nak maen pon..terperap dalam rumah je..huhu

Rie Zarchry said...

hujan non-stop
air dekat2 rumah pun dah naik
huhuhu